MenGhITung WakTu Untuk PULanG

salam.. skrang lagik 15 minit nk kol 5.. aku xsaba dh nk blk nih.. kepenatan lak rase... arinih aku kene berjemur ala2 ikan kering gak la.. yg bezanye aku xkering cam ikan2 tuh... ade ker patut aku kene monitor org welding test??... cam jg peksa org nk welding.. aku??... blur gak la ape jadah single V.. double V la...tp bile dh study.. tanye ngan bos skit2.. dpt la aku menambah ilmu tentang welding utk kegunaan masa depan aku.. ape slh blaja bende2 br kan... tp agak berat gak la kepala aku sbb berjemur tgh panas memandangkan aku RAJIN sgt pegi ke site kan...huhuhu.. ok .. skrang dh nk siap2 nk blk.. nt xdpt tempat lak dlm ferry tuh.. sesungguhnye aku dh xheran ngan segala pengankutan laut w'pon seblom nih aku adlh agak jakun dengan golongan pengankutan itu.. ape ntah aku merepek nih.. aku nk chalo dl.. nt rajin aku upload gambar kat site nih yg mcm xde ape jerk... ehehe.. adios amigos...

 
 
 
 

Post a Comment 4 comments:

hallo_poji said...

hahaha.... bgs.. ko sgt rajin meupdate skrang...
hahah.. apa slhnya sll berjemur... kalau dah gelap pakai yg haidar punya gak lah... hehehhehe....

December 2, 2008 at 6:42 PM

Mohd Aydel said...

waaaa
dah terer pasal welding...
ape lagi sambung la amek CSWIP 3.1
bleh jadi welding inspector... =)

December 2, 2008 at 8:23 PM

elliashah said...

bongek, poji apa ko kata...ish aku punyer..hehe gedebuk dpt sebijik

December 2, 2008 at 9:11 PM

lenny othman said...

aku xbercite2 gik nk jd WI..huhu..aku xmampu lgik nk gne bende yg same cam haidar tuh.. hehehe...

December 3, 2008 at 9:50 AM

Post a Comment