Esok nanti Tahun Baru, Apa azam dan aktiviti korang?

Hye semua,

Esok nanti mean esok2x lagi nak Tahun Baru 2009. Dah habis study dah kita dr 2004 sampai 2008. Pastu grad n dah punya kerjaya. Setiap orang mesti ada minat dia sendiri nk kerja dlm bidang apa kan?

Time study azam kita nak grad n dpt keje baik. Skang dh jadi orng kerjaya ni..bg aku just nak dapat salary tinggi dapat kerje kurang stress kurang responsibility and pg travel jer bila ada duit lebih dan masa. Tapi duit lebih agak sukar nak diperoleh, x rajin menabung camne lah yer?

Tapi untuk blog ini bagi Tahun 2009 dan akan dtg, aku harap dapat eratkan lagi hubungan kita sekelas BAA guls n boys. Sesiapa yang ada hupdate pasal dapat kerjaya mewah ke, dpt jadi pengarah / CEO, yg tukar trus kerjaya jdi bukan civil engineer, atau surirumah tangga atau suamitangga yang berjaya silah hupdate hal korang memasing dlm blog ni. nampaknya ramai gik still x berani nak hupdate blog ni, maybe xder idea bernas / memang tak reti langsung ..buta blog dalam menulisnya..ok.

Satu lagi, agar semua BAA dapat kerja yang baik dan kita dapat buat satu reunion kumpul sesamer one day. (kene ada organizer orang kuat lagi kaya..sesiapa yg kaya bleh lah volunteer jd organizer ok. aku bleh jadi pembantu je sbb bukan orang kaya, kayap kuyup jer adalah)...

OK...SETUJU TAK NIE? JADI APA AZAM KORANG? MEH BAGITAU SINI..

P/s - ceo MBO n Mdin kayo oiii..apa lagi

 
 
 
 

Post a Comment 8 comments:

aydeljury said...

Assalamualaikum...

Azam tahun 1430H/2009 baru aku ialah :

1)Nak cari harta akhirat banyak2.
2)Nak cari harta dunia banyak2.
3)Nak ada masa yang cukup utk guna harta dunia yang aku cari tadi.
4)Xnak spend harta akhirat sebab for sure blom cukup lagi.

Sekian, tengkiu =)

December 31, 2008 at 1:16 AM

.: ♥ p.i.j.a ♥ :. said...

aku mau mantapkan kerja..pastu kumpul byk2 duit..ada plan jgk mau buat rumah sendiri (tp bukan tahun 2009 la, 1o thn lagi kut..haha)..mau bli kereta..insyallah..xtahan sda asyik naik bas 2x ari2 p opis..

December 31, 2008 at 6:29 PM

Anonymous said...

aku posting dlm blog azam tok satu kelas tapi azam br aku..

nak cemerlang dlm master aku
nak beli kerete sendiri sblm berakhir 2009
nak dpt experiance kerje yg terbaik bg tahun 2009. kalo dah terror design br bleh demand n jump mana-mana
nak stabilkan harta akhirat gak sbb
harta dunia langsung x bleh simpan lg tuk thun 2009

December 31, 2008 at 7:05 PM

Unknown said...

Azam baru aku....

ingin berubah menjadi lebih baik....
nak cari banyak harta...
nak banyakkan ibadah....
nak lebih rajin berusaha...
nak mintak maaf banyak2 kalau buat salah masa dulu2...
nak byar hutang....

i just want to be a better person....
hopefully it will not be a dreamm...
i will make it happen....
i want to change...

Gud Luck Everibadi. .. make yor drim kam tru....

CHANGE.....
takuya berlakon... best.....
hahaha....

January 1, 2009 at 2:50 PM

Anonymous said...

Aku azam dapat makan prosperity burger pun da cukup..large n double beef..ada nk sponsor?

January 1, 2009 at 4:12 PM

Unknown said...

haha... aku dh sempat rasa chicken & beef... tp kalo ada yg nk hantar kt cni pun blh gak....

January 1, 2009 at 5:43 PM

elliashah said...

kakibakar
asik suruh sponsor jer..
kita pi makan sama boleh tapi penaja lain-lain sendirian berhad..

January 1, 2009 at 9:05 PM

lenny othman said...

azam tahun baru...

nk kumpul duit macam org lain jugak... nk jadi budak baik... tak nak miss bayar hutang kereta ngan nk start bayar ptptn.. (muda2 dh byk utang)... :(

January 2, 2009 at 9:23 AM

Post a Comment